El CE Puig-reig vol acabar de celebrar el centenari del club amb un gran esdeveniment esportiu. Aquest, segons ha explicat a NacióBerguedà el president en funcions, Xavier Ribera, serà un partit de futbol que vol ser multitudinari, contra el Girona, equip amb qui ja es va competir fa uns 25 anys. D'aquesta manera, a part de ser el "partit del centenari", també es recordaria un matx de futbol que va quedar en la memòria de molts, amb un equip de nivell que, enguany, ha estat a punt de pujar a primera.
"Volem rememorar una mica aquell moment", ha relatat Ribera. No obstant això, ha reconegut que encara no és segur que el partit es pugui disputar contra el Girona, ja que dependrà del calendari i disponibilitat d'aquest equip. Sigui com sigui, però, això s'està intentant gestionar i es preveu que el matx pugui celebrar-se entre els mesos de setembre i octubre: "Volem que sigui un partit de màxims i amb molta gent".
Precisament en el marc cel centenari, el president en funcions ha recordat que fa un mes es va fer un sopar de gala amb més de 250 jugadors, familiars, exjugadors, presidents, entrenadors i membres del club, on es van entregar tot un seguit de distincions als presidents vius. Un acte, ha dit, "emotiu", que va servir per recordar els anys viscuts, i posar les bases per fer-ne 100 més: "A la gent li va agradar molt".
El CE Puig-reig vol rememorar pel centenari del club un partit jugat amb el Girona fa 25 anys
El partit es disputarà entre els mesos de setembre i octubre i el club vol que sigui "multitudinari"

- Sopar de gala del centenari del CE Puig-reig -
- CE Puig-reig
ARA A PORTADA
-
Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga Lídia López
-
Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025 Redacció
-
-
L'Ajuntament de Bagà denuncia als Mossos unes amenaces dirigides a l'alcalde i dos regidors Lídia López
-
Publicat el 10 d’agost de 2016 a les 16:00
Actualitzat el 10 d’agost de 2016 a les 16:02
Et pot interessar
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 11, 12 i 13 de juliol
-
Societat La benedicció dels vehicles pels Cristòfols a Berga canvia d'ubicació aquest 2025