El CE Puig-reig vol acabar de celebrar el centenari del club amb un gran esdeveniment esportiu. Aquest, segons ha explicat a NacióBerguedà el president en funcions, Xavier Ribera, serà un partit de futbol que vol ser multitudinari, contra el Girona, equip amb qui ja es va competir fa uns 25 anys. D'aquesta manera, a part de ser el "partit del centenari", també es recordaria un matx de futbol que va quedar en la memòria de molts, amb un equip de nivell que, enguany, ha estat a punt de pujar a primera.
"Volem rememorar una mica aquell moment", ha relatat Ribera. No obstant això, ha reconegut que encara no és segur que el partit es pugui disputar contra el Girona, ja que dependrà del calendari i disponibilitat d'aquest equip. Sigui com sigui, però, això s'està intentant gestionar i es preveu que el matx pugui celebrar-se entre els mesos de setembre i octubre: "Volem que sigui un partit de màxims i amb molta gent".
Precisament en el marc cel centenari, el president en funcions ha recordat que fa un mes es va fer un sopar de gala amb més de 250 jugadors, familiars, exjugadors, presidents, entrenadors i membres del club, on es van entregar tot un seguit de distincions als presidents vius. Un acte, ha dit, "emotiu", que va servir per recordar els anys viscuts, i posar les bases per fer-ne 100 més: "A la gent li va agradar molt".
El CE Puig-reig vol rememorar pel centenari del club un partit jugat amb el Girona fa 25 anys
Societat
El partit es disputarà entre els mesos de setembre i octubre i el club vol que sigui "multitudinari"
- Sopar de gala del centenari del CE Puig-reig -
- CE Puig-reig
ARA A PORTADA
-
Successos El risc extrem d'incendi obliga a tancar els aparcaments i prohibir el bany a la riera de Merlès Agència Catalana de Notícies
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
-
-
Cultura El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família Redacció
Publicat el
10 d’agost de 2016 a
les 16:00
Actualitzat el
10 d’agost de 2016 a les
16:02
Et pot interessar
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
