El CE Puig-reig vol acabar de celebrar el centenari del club amb un gran esdeveniment esportiu. Aquest, segons ha explicat a NacióBerguedà el president en funcions, Xavier Ribera, serà un partit de futbol que vol ser multitudinari, contra el Girona, equip amb qui ja es va competir fa uns 25 anys. D'aquesta manera, a part de ser el "partit del centenari", també es recordaria un matx de futbol que va quedar en la memòria de molts, amb un equip de nivell que, enguany, ha estat a punt de pujar a primera.
"Volem rememorar una mica aquell moment", ha relatat Ribera. No obstant això, ha reconegut que encara no és segur que el partit es pugui disputar contra el Girona, ja que dependrà del calendari i disponibilitat d'aquest equip. Sigui com sigui, però, això s'està intentant gestionar i es preveu que el matx pugui celebrar-se entre els mesos de setembre i octubre: "Volem que sigui un partit de màxims i amb molta gent".
Precisament en el marc cel centenari, el president en funcions ha recordat que fa un mes es va fer un sopar de gala amb més de 250 jugadors, familiars, exjugadors, presidents, entrenadors i membres del club, on es van entregar tot un seguit de distincions als presidents vius. Un acte, ha dit, "emotiu", que va servir per recordar els anys viscuts, i posar les bases per fer-ne 100 més: "A la gent li va agradar molt".
El CE Puig-reig vol rememorar pel centenari del club un partit jugat amb el Girona fa 25 anys
El partit es disputarà entre els mesos de setembre i octubre i el club vol que sigui "multitudinari"
- Sopar de gala del centenari del CE Puig-reig -
- CE Puig-reig
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
10 d’agost de 2016 a
les 16:00
Actualitzat el
10 d’agost de 2016 a les
16:02
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
