El grup berguedà "We Are Us" va debutar a la televisió, el passat dimecres 7 de juny, al programa Fantastic Duo de TVE, que posava a prova artistes i convidats, en un format d'interacció amb l'espectador, el famós i els grups conduït per Núria Roca. Un programa, ha explicat a NacióBerguedà la membre del grup berguedà Mar Barniol, que ha estat una veritable experiència, malgrat que finalment ha quedat en això, ja que no han pogut passar a les finals.
En el seu cas particular, ha explicat, els membres del programa les van trucar, després de veure diversos vídeos seus a Youtube. En aquest cas, van encoratjar les quatre membres de la formació, Sandra Torrents, Judit Pulido, Tanit Venturós i Mar Barniol, a participar en el concurs, amb un càsting que consistia en una gravació de la cançó a través d'una aplicació. Pocs dies després, ha explicat Barniol, se les va trucar per anunciar que havien quedat semifinalistes, motiu pel qual se les convidava a formar part del programa que es gravaria a Madrid.
En aquest cas, se'ls va oferir la cançó de MORAT "Como te atreves", que van cantar, conjuntament amb aquest grup. "Va ser una experiència molt guai perquè estàvem totes quatre a l'escenari de Madrid i no havíem anat mai a la tele", ha relatat. De fet, ha confessat, tenien certs nervis, ja que també hi havia altres artistes d'àmbit espanyol que comentaven l'actuació i amb qui van poder interactuar, però en conjunt, ha indicat, va ser una experiència engrescadora, que esperen poder tornar a repetir en properes ocasions.
El grup berguedà We Are Us arriba a la semifinal del programa Fantastic Duo de TVE
Sandra Torrents, Judit Pulido, Tanit Venturós i Mar Barniol van competir amb la cançó "Como te atreves" de MORAT
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juny de 2017 a les 19:16
Actualitzat el 10 de juny de 2017 a les 19:42
Et pot interessar
-
Societat Festa Major de Puig-reig 2025: el programa complet del 5 al 10 de juny
-
Societat El Berguedà desplega el programa Festes de Qualitat per millorar l'oci nocturn
-
Societat La Patum reforça la prevenció de les violències masclistes i els serveis de consums saludables
-
Societat El projecte d'obres a la C-16 entre Berga i Cercs, a la línia de sortida
-
Societat La T-Mobilitat arriba al Berguedà, el Solsonès i el Ripollès aquest juliol
-
Societat Gósol celebrarà una consulta a la tardor per decidir si canvia de demarcació