La Porta del Comerç de Cal Rosal acollirà aquest cap de setmana la tercera edició del Mercat de Nadal on les parades de temàtica nadalenca tindran un paper protagonista. La mostra, que estarà oberta dissabte 18, de 10 del matí a 20 h, i diumenge 19, de les 10 h del matí a les 14:30 h, ocuparà la zona comercial del nucli amb un desplegament de 25 parades ja siguin de productes artesans, gastronomia de proximitat, arbres, decoració, torrons, neules i altres productes agroalimentaris.
A la presència de les parades s’hi sumaran les activitats familiars. El dissabte, a les 16 h, hi haurà l’activitat infantil “Pintem cares” amb Munt d’Arts, i a les 18 h, el concert amb Buena Park Musica. El diumenge, a dos quarts d’11, es podrà gaudir del Taller de fanalets al Teatre de Cal Rosal, i seguidament, a les 11:30 h, ball en línia. Finalment, a dos quarts d’una, hi haurà el concert amb Blueball Duet.
El Mercat de Nadal l’organitza l’Ajuntament d’Olvan i la Unió de Botiguers de Cal Rosal. L’alcalde d’Olvan, Sebastià Prat, ha explicat en roda de premsa que enguany s’ha fet un salt en el nombre de paradistes. “Hem passat de les 15 de l’any anterior, a les 25 d’enguany”. En aquesta tercera edició també hi haurà una novetat respecte als altres anys, que es farà pública aquest dijous.
El Mercat de Nadal de Cal Rosal es consolida amb un augment en el nombre de paradistes
Aquest cap de setmana, la mostra nadalenca desplegarà 10 parades més que l’any anterior
Ara a portada
Publicat el 15 de desembre de 2021 a les 17:33
Et pot interessar
-
Societat La Diputació concedeix 2,7 milions d'euros del Catàleg de serveis 2025 al Berguedà
-
Societat Comencen les obres a la carretera B-420, entre Navès i l'Espunyola
-
Societat La Milla del Berguedà supera els 600 participants
-
Societat Puig-reig engega la licitació dels serveis de recollida de residus