El puig-reigenc Cristofer Bosque Ruano (Biking Point) s'ha proclamat, aquest passat diumenge, campió de la Copa Catalana Internacional de BTT 2019 després de ser el més regular de la temporada.
La constància i la regularitat al llarg de tota la temporada, aconseguint resultats molt importants, com la victòria en la contrarellotge de la Vall de Boí i una segona posició a la XCO, han permès que acabés amb el mallot de campió de la Copa Catalana. Cristofer Bosque s'ha mostrat "molt content" d'haver assolit aquest difícil repte.
En la cursa que tancava el campionat, a Igualada, Cristofer Bosque va tancar el podi, per darrere de ciclistes de gran nivell com Drechou (Team Massi) i Mantecón (Kross Racing Team). En categoria femenina, Noemí Moreno (Irontech-Tecnic-Ambisist), es va imposar a Sandra Jordà (Orbea Factory Team) i Sara Gay (Biking Point). Meritxell Figueras (ADI Dsnivell) va aconseguir proclamar-se campiona d'entre les participants en la general del campionat.
El puig-reigenc Cristofer Bosque es proclama campió de la Copa Catalana de BTT
La constància i la regularitat al llarg de tota la temporada han permès que acabés amb el mallot de campió
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2019 a
les 19:05
Actualitzat el
24 de setembre de 2019 a les
19:28
Et pot interessar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
-
Societat
Puig-reig engega una campanya de mecenatge per restaurar vitralls de l'església de Sant Josep
-
Societat
Mor Beneta Comellas, dissenyadora i «ànima» de TV Berguedà
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
-
Societat
Berga tancarà les sortides cap al nord de la C-16 per evitar el «col·lapse» dels divendres
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
