L’Hospital Sant Bernabé de Berga s’adhereix al projecte internacional “Film in Hospital” perquè els infants ingressats puguin veure pel·lícules de manera gratuïta. Es tracta d’un projecte, nascut fa tres anys, amb la voluntat que els infants ingressats en centres sanitaris o que estan fent recuperació a casa, puguin accedir de forma gratuïta a un ampli catàleg audiovisual, amb pel·lícules i curtmetratges adaptats a la seva edat.
L’Hospital de Berga és un dels 11 centres catalans que s’han adherit a aquest projecte que ja està funcionant a Bèlgica, Suècia i Croàcia, i al qual s’han afegit també Catalunya, Eslovènia i Itàlia. El programa és per a infants d'entre 3 i 16 anys i hi ha films recomanats per a cada grup d'edat.
En total, més d’un centenar d’aquests països ofereixen un catàleg gratuït amb unes 80 pel·lícules disponibles. A l'Hospital de Berga, els infants que ingressen reben un codi personal amb el qual poden accedir a l'oferta de “Film in Hospital” des del seu propi dispositiu mòbil. A més, aquest codi continua vigent durant uns mesos quan l'infant ja pot tornar a casa.
Els infants ingressats a l’Hospital Sant Bernabé de Berga podran veure pel·lícules gratis
El centre hospitalari ofereix un codi per accedir, des del seu dispositiu mòbil, a un catàleg amb una vuitantena de films
ARA A PORTADA
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
-
Dos dies consecutius de frenesí ciclista al Berguedà: aquest és el recorregut de la Volta a Catalunya 2026 Lídia López
-
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16 Redacció
-
-
Publicat el
29 d’octubre de 2021 a
les 16:17
Et pot interessar
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
-
Societat
Els recursos turístics del Berguedà tornen a superar els 200.000 visitants
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 30 i 31 de gener, i 1 de febrer
