Els Minyons de Terrassa, els convidats especials de la Diada dels Quatre Fuets a Berga

Societat

Els malves s'estrenen en les emissions en directe durant la diada organitzada pels Castellers de Berga, en col·laboració amb l'empresa catalana Watchity

Publicat el 07 de juny de 2017 a les 18:47
Els Minyons de Terrassa s'estrenen aquest diumenge en les emissions via streaming d'actuacions. Els malves faran la seva primera retransmissió d'una diada aquest diumenge, 11 de juny, a la Diada dels Quatre Fuets de Berga, una de les més especials per als berguedans.

Aquesta emissió serà possible gràcies a la col·laboració de la colla terrassenca amb l'empresa catalana Watchity, que ha creat una plataforma de streaming col·laboratiu. Gràcies a aquesta col·laboració, els malves disposaran de 3 càmeres a la plaça de Sant Pere de Berga.

Addicionalment, qualsevol persona que estigui a la plaça podrà emetre el seu vídeo particular a través del seu dispositiu mòbil només instal·lant l'aplicació de Watchity. A més, la retransmissió comptarà amb la narració del periodista de NacióDigital Joaquim Albalate.

L'streaming serà visible tant des del web i l'aplicació de la pròpia plataforma com des de la web i el Facebook de la colla castellera.
Escull Berguedà com la teva font preferida de Google