Estrella Damm es vesteix de ple

Publicat el 16 de juny de 2014 a les 18:15
De mica en mica, les grans empreses perden la por a utilitzar la cultura popular com a motiu publicitari. Des de la multinacional Microsoft, amb els castellers, a la cervesera catalana Damm, que aquests dies ha "vestit" de ple una Estrella -amb la vidalba pertinent- per felicitar els berguedans per la Patum 2014.

L'any passat, Damm ja va assumir sense complexos la llegenda de Sant Jordi per promocionar la Voll Damm, i s'ha caracteritzat per patrocinar tant al món casteller com al geganter, així com les festes de Santa Tecla de Tarragona i la pròpia festa berguedana del Corpus.

Justament aquest dilluns, l'Ajuntament de Berga i Estrella Damm han renovat el seu conveni de col·laboració pel patrocini de la Patum durant les properes tres edicions. Econòmicament, la cervesera pagarà 15.000 euros fixes anuals al consistori durant aquest 2014, el 2015 i el 2016, i fins a 10.000 euros variables anuals en funció de si es manté o no el concert de dissabte de Corpus.

En contraprestació, l'ajuntament garanteix la màxima visibilitat de la marca en les campanyes de comunicació de la festa que realitzi, la màxima visibilitat "in situ" i la possibilitat de realitzar marxandatge conjunt.