Festa Major de Montclar

De dissabte 2 d'agost a diumenge 3

Publicat el 30 de juliol de 2014 a les 17:53
La Festa Major de Montclar, un dels municipis més petits i amb més encant del Berguedà, comença aquest dissabte 2 d'agost fins diumenge.
Com ja és costum, l'Ajuntament ha organitzat activitats per a totes les edats, que comencen dissabte a les 22.30 de la nit, amb un concert de Festa Major a càrrec de Cafè Trio i un ball de nit.
Diumenge es realitzarà una missa a l'església de Sant Martí de Montclar i, tot seguit, un vermut de germanor. A partir de les 19.00 hores, hi haurà l'actuació de Ramon l'Humorista i, durant tot el dia, els més menuts podran gaudir d'un rocòdrom inflable.

Com a fet excepcional, aquest any un grup de berguedans, entre els quals veïns de Montclar, ha organitzat un tast de productes locals durant tot el dissabte. A les 11.30 del matí començarà la jornada amb un vermut ambientat amb música del DJ Roger Soul, a les 14.00 es farà un dinar popular típic montclarenc (cal inscripció) i a les 17.00 i 19.00 hores es seguirà amb el tast de productes. També hi haurà les actuacions de Ferran Jaumira i Pep Vall (Pepsi), i de Little Black Leg, que tocarà blues, soul, funky i reggae.

Per a més informació: Festa Major de Montclar i Tast de Productes