La 31a caminada de Gósol va aplegar 849 caminaires el passat diumenge 15 de juliol. L'activitat va recórrer la part central de la vall de Gósol que té el riu Aigua de Valls com a element vertebrador. La distància total va ser d'uns 16,3 quilòmetres i un desnivell positiu de poc més de 550 metres. Van participar-hi persones de totes les edats.
A la tardor de 1987, un grup de persones de Gósol, van decidir organitzar una caminada popular per tal de donar a conèixer Gósol i la seva vall. El que ho va motivar va ser l'estat de conservació en el que es trobava el Castell de Gósol. Amb aquesta iniciativa es pretenia obtenir recursos per a la consolidació del castell de Gósol i la vila vella per tal que no s’enrunés més, així com per qualsevol altra iniciativa que promogués el manteniment i la conservació de l’entorn natural de Gósol, un propòsit que es manté.
Un dels objectius dels Amics de la Caminada de Gósol, l'entitat organitzadora, és actualment també promoure l'arranjament i manteniment de fonts, així com la recuperació d’antics camins de muntanya.
La 31a caminada de Gósol aplega 849 participants
Societat
Un dels objectius de l'activitat és obtenir recursos per al manteniment de l'entorn i per promoure l'arranjament de fonts, així com la recuperació d’antics camins de muntanya
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
19 de juliol de 2018 a
les 16:35
Actualitzat el
19 de juliol de 2018 a les
16:57
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
