La 31a caminada de Gósol va aplegar 849 caminaires el passat diumenge 15 de juliol. L'activitat va recórrer la part central de la vall de Gósol que té el riu Aigua de Valls com a element vertebrador. La distància total va ser d'uns 16,3 quilòmetres i un desnivell positiu de poc més de 550 metres. Van participar-hi persones de totes les edats.
A la tardor de 1987, un grup de persones de Gósol, van decidir organitzar una caminada popular per tal de donar a conèixer Gósol i la seva vall. El que ho va motivar va ser l'estat de conservació en el que es trobava el Castell de Gósol. Amb aquesta iniciativa es pretenia obtenir recursos per a la consolidació del castell de Gósol i la vila vella per tal que no s’enrunés més, així com per qualsevol altra iniciativa que promogués el manteniment i la conservació de l’entorn natural de Gósol, un propòsit que es manté.
Un dels objectius dels Amics de la Caminada de Gósol, l'entitat organitzadora, és actualment també promoure l'arranjament i manteniment de fonts, així com la recuperació d’antics camins de muntanya.
La 31a caminada de Gósol aplega 849 participants
Un dels objectius de l'activitat és obtenir recursos per al manteniment de l'entorn i per promoure l'arranjament de fonts, així com la recuperació d’antics camins de muntanya
Publicat el 19 de juliol de 2018 a les 16:35
Actualitzat el 19 de juliol de 2018 a les 16:57
Et pot interessar
-
Societat Aquests són els refugis climàtics del Berguedà
-
Societat Gironella inaugura un nou tram de la Via del Carrilet
-
Societat Les Festes de la Baronia passen a l'octubre per contrarestar la calor del juliol
-
Societat El vehicle de motor, lluny de Pedret: comencen les restriccions estivals d'accés al paratge
-
Societat Un paviment del segle XIII: la revelació de les primeres excavacions a la plaça Porxada de Bagà
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 27, 28 i 29 de juny
ARA A PORTADA