L'atleta berguedana Clàudia Sabata (Mountain Runners del Berguedà) i el ripollès Joan Reyné (Ski Club Camprodon) s'han proclamat els campions de la 12a Copa Catalana de Curses Verticals d'Esquí de Muntanya de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC). Va ser després de la Crononúria, la cursa que va tancar la competició el passat 31 de desembre.
La Copa, però, va iniciar-se el 3 de desembre amb la Crono Vallter Territori d'Isards. En aquesta, Reyné va ser el millor, just per davant de Pere Rullan (La Molina Club d'Esports), així com Sabata, que va començar a sumar els primers punts de la competició. Només cinc dies després arribava la Crononiu, a la Molina. En aquesta, vàlida també pel Campionat de Catalunya de l'especialitat, la victòria va ser per a Oriol Cardona (Ski Club Camprodon) i Clàudia Galícia (CE Cerdanya Skimo Team), mentre que Reyné va ser tercer i Sabata va mantenir-se al podi, tot i que en segona posició. Per acabar, la Crononúria va clausurar la Copa, amb victòria de Reyné i Laura Orgué (Club Esquí de Fons Urgellet-Cerdanya), mentre que Sabata va tornar a quedar segona.
No obstant això, la suma de punts va situar la berguedana com a guanyadora absoluta de la Copa Catalana de Curses Verticals d'Esquí de Muntanya.
La berguedana Clàudia Sabata, campiona de la Copa Catalana de Curses Verticals d'Esquí de Muntanya
La suma de punts en les tres curses va situar l'atleta dels Mountain Runners com a guanyadora absoluta
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2017 a les 18:12
Actualitzat el 14 de gener de 2017 a les 18:23
Et pot interessar
-
Societat Olvan i Cal Rosal es llencen de cap a l'estiu amb activitats fins entrat l'agost
-
Societat Cal Guitart abandona el carrer Major i enceta una nova etapa al Vall
-
Societat El Tossalet acomiada set treballadors que demanen la readmissió fent una crida al boicot
-
Societat El 40% dels turistes que visiten el Berguedà arriben durant l'estiu
-
Societat «Hi havia força gent que no sabia on coi anava»
-
Societat «Ara estic bé, però crec que em posaré nerviosa quan pugi les escales»