La pilot gironellenca Sara Sánchez ja s'ha proclamat guanyadora de la Women's Open Cup Yamaha R3. És així, quan encara falta una carrera perquè aquesta finalitzi, però a causa dels seus bons resultats, que ja li han donat el liderat absolut a la carrera. En l'última prova, realitzada al circuit de Jerez, Sánchez ja va aconseguir la primera posició en les dues tandes d'entrenaments i, des de la sortida, va mantenir el nivell.
No obstant això, la seva principal competidora la va avançar en la sortida, un fet que la gironellenca assumeix que haurà de millorar. En aquest punt, però, va recuperar el liderat poc després i, fins i tot, va aconseguir 16 segons de diferència respecte de la seva competidora i segona a la cursa, Núria Llabrés.
Amb aquest, ja són cinc, els podis que aconsegueix Sánchez en la primera edició de la Women's Open Cup. L'última cursa es farà al circuit de La Torrecilla (Albacete) l'1 i 2 d'octubre, on la berguedana ja competirà com a guanyadora. "Estic molt contenta amb el resultat, tant en els entrenaments cronometrats i la cursa, com en la classificació general", ha declarat.
La gironellenca Sara Sánchez guanya la Women's Open CUP
La berguedana es proclama guanyadora quan encara falta una carrera pel final de la competició
- La gironellenca Sara Sánchez al podi -
- Premsa Sara Sánchez
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2016 a les 17:50
Actualitzat el 05 de setembre de 2016 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Berga se suma a la Marató de donació de sang i plasma de Catalunya 2026
-
Societat
Els termòmetres es desplomen al Berguedà en la matinada més freda dels darrers anys a Catalunya
-
Societat
Les obres del pavelló de Puig-reig emprenen una nova etapa amb la cessió de l'adjudicatària
-
Societat
La il·lusió venç el fred en la Cavalcada de Reis de Berga
-
Societat
La Fira de Reis tornarà a omplir de tradició el Pla de les Alzines de Montclar
-
Societat
Gironella estrena aquesta setmana el nou format del mercat
