La trobada anual de la comissió d’empresàries i directives de l’ACEB ja té data de celebració. Serà el pròxim dijous, 23 de setembre, a les 7 de la tarda, al Museu de la Colònia Vidal de Puig-reig. A hores d’ara, ja hi ha més d’un centenar de persones inscrites, majoritàriament representants d’empreses de la comarca gestionades per dones i diverses entitats i patronals del Berguedà i de la Catalunya Central. Per participar-hi és necessari fer la inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.
ACEB Suma, la comissió de treball de l’Assocació Comarcal d’Empresaris, vol acostar el lideratge en femení a tots els racons de la comarca. Per això, cada any la comissió d’empresàries i directives de l’Associació Comarcal d’Empresaris del Berguedà organitza una trobada anual amb una ponència relacionada amb l'emprenedoria i el món empresarial des de la perspectiva femenina com a eix principal.
L’acte, també servirà de tancament de les activitats realitzades durant el darrer curs, així com per donar el tret de sortida a l’eix de treball per als propers mesos, posant en valor les propostes enfocades a la promoció de la igualtat i la participació de les dones en els diferents àmbits vitals però en especial al món econòmic.
La xerrada, a la sala del Teatre del Museu de la Colònia Vidal de Puig-reig, tindrà una durada de 30 minuts i es reflexionarà sobre com posar en pràctica el lideratge en el marc empresarial. Un cop finalitzada la ponència, s'oferirà una zona de networking.
L’acte compta amb el suport de CGT Plus ETT, Grup Preving Prevint, Fundació La Caixa, Institut de les Dones, el Consell Comarcal del Berguedà i l’Agència de Desenvolupament del Berguedà. A més, també donen suport a l’esdeveniment una vintena d’empreses de la comarca.
L’ACEB Suma celebrarà el seu acte anual amb més d’un centenar d’inscrits
Tindrà lloc el pròxim dijous, 23 de setembre, al Museu de la Colònia Vidal, amb la ponència de l’empresària i cofundadora de Womanthon, Núria Soler
Ara a portada
-
-
Societat Així és el Mòdul Berguedà, una caseta per fires pensada i elaborada a la comarca Lídia López
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol Redacció
-
Esports Gerard Ahicart supera el repte de pujar i baixar a Queralt durant 24 hores seguides Redacció
-
Societat L'Ajuntament d'Olvan converteix l'antic consultori de Cal Rosal en un habitatge Lídia López
Publicat el 17 de setembre de 2021 a les 15:43