L'Ajuntament de Guardiola anima a compartir l'Internet amb els veïns que no hi tenen accés

En la situació actual, disposar d'accés a les xarxes és important especialment per a infants, que poden seguir una part del curs a través de mitjans telemàtics

Publicat el 07 d’abril de 2020 a les 20:59
Actualitzat el 07 d’abril de 2020 a les 21:08
Arran de la crisi del coronavirus i el confinament de les famílies a casa, tenir accés a les xarxes és un element bàsic que ajuda a mantenir l'activitat en molts camps: feina, estudis i oci. Algunes persones no hi tenen accés per qüestions econòmiques i, per tant, no poden gaudir de tots aquests avantatges. La majoria de centres escolars mantenen, en diversos graus, l'activitat dels alumnes a través de la xarxa. Per això, els que no hi tenen accés queden exclosos d'aquesta possibilitat.

L'Ajuntament de Guardiola de Berguedà ha fet una crida a les persones que disposin de connexió que, si tenen famílies veïnes sense possibilitat de connectar-s'hi, els facilitin l'accés amb un wifi obert. Seria un gest solidari a favor de la inclusió i de la igualtat d'oportunitats.

L'alcalde Josep Lara ha defensat la iniciativa a les xarxes socials: "segur que aquests dies tots heu fet videoconferències, o us heu descarregat la feina de l'escola. Per això, us demanem que si teniu veïns sense accés a Internet obriu les vostres xarxes de wifi". "Fem que tots estiguem més ben comunicats durant el confinament", ha dit. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Segur que aquests dies tots heu fet videoconferències, o us heu descarregat la feina de l’escola. Per això, us demanem que si teniu veïns sense accés a internet obriu les vostres xarxes de wifi. Fem que tots estiguem més ben comunicats durant el confinament. #compartimwifi #guardioladeberguedà @ajguardioladebergueda

A post shared by Josep Lara