Un total de 81 alumnes de 125 s'han inscrit, a Berga, en escoles públiques. Així ho ha manifestat aquest dijous al Ple municipal la regidora d'Educació, Mònica Garcia, que, no obstant, no ha volgut treure conclusions perquè encara s'han de tancar les llistes. Aquest nombre, però, és més elevat que en cursos anteriors i permetria, segons ha dit, garantir el manteniment de les línies públiques de P3 que hi ha actualment.
El repartiment dels alumnes, segons ha precisat, seria de 36 a l'escola de Santa Eulàlia, 35 a l'escola de Sant Joan i 10 a la de la Valldan. Aquests números, però, encara poden ballar i, per altra banda, el Departament d'Ensenyament encara podria desplaçar alumnes d'una banda a l'altra.
Per això, ha dit, el proper dijous tenen concertada una reunió amb els responsables de la Generalitat, a qui demanaran que es respecti el dret dels pares a la primera opció de l'escola triada i, per tant, que no es moguin alumnes. D'aquesta manera, doncs, el nombre d'alumnes seria suficient per mantenir les línies.
"Hem de felicitar-nos per l'increment de preinscripcions en l'escola pública", ha declarat la regidora, tot afirmant que "és un bon senyal" que confirma que el sector públic "dóna un bon servei".
Les preincripcions garanteixen prou alumnes per no tancar cap línia de P3 pública
La regidora d'Educació de l'Ajuntament de Berga afirma que 81 alumnes s'han inscrit en centres públics
ARA A PORTADA

- Aida Morales i Boixader
- Exredactora de Nació
Publicat el 08 d’abril de 2016 a les 00:17
Actualitzat el 08 d’abril de 2016 a les 00:28
Et pot interessar
-
Societat Una dotzena d'establiments i recursos del Berguedà fan un pas endavant en accessibilitat turística
-
Societat Olvan celebra la Festa Major amb música, activitats infantils, àpats populars i el nou Sindicat
-
Societat Bergacomercial celebra l'estiu sortejant un creuer pel Mediterrani
-
Societat Un ofici «en perill d'extinció»: els productors de formatge de pastor reclamen ajuts i menys burocràcia
-
Societat El Govern nomena Marta Chandre presidenta de Salut Catalunya Central
-
Societat El Berguedà és la comarca que més utilitza el servei del Caixer Mòbil de la Diputació de Barcelona