L'escola Alfred Mata de Puig-reig s'ha sumat a la iniciativa Equal Playgrounds, que impulsa un despatx d'arquitectes, sobre les relacions que es produeixen en els patis dels centres educatius. S'estudia a quins jocs juguen, qui ocupa els espais principals, qui els més perifèrics o quina és l'actitud de l'alumnat.
La proposta va arribar a través d'una mare del centre que va creure que era molt interessant. La primera monitorització es farà el proper divendres 23 de febrer i es tornarà a repetir el dilluns 26. Aquesta consisteix en, amb l'ajuda d'un dron, veure quines són les interaccions que es produeixen al pati, després d'haver repartit samarretes de diferent color pels nens. A partir d'aquí, i en un espai breu de temps, es fan unes modificacions efímeres al pati de l'escola i es torna a fer una nova monitorització per veure si les interrealacions s'han modificat.
Els resultats es compartiran amb la comunitat educativa i aquests es podran concretar amb actuacions a l'espai, que hauran d'anar acompanyades d'una bona gestió de l'esbarjo per part de l'escola.
L'escola Alfred Mata de Puig-reig se suma al projecte Equal Playgrounds
La primera monitorització es farà el proper divendres 23 de febrer i es tornarà a repetir el dilluns 26

ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2018 a les 19:53
Actualitzat el 19 de febrer de 2018 a les 19:57
Et pot interessar
-
Societat El Tossalet acomiada set treballadors que demanen la readmissió fent una crida al boicot
-
Societat El 40% dels turistes que visiten el Berguedà arriben durant l'estiu
-
Societat «Hi havia força gent que no sabia on coi anava»
-
Societat «Ara estic bé, però crec que em posaré nerviosa quan pugi les escales»
-
Societat Ivan Sànchez destaca el decurs tranquil de la primera passada de la Patum de 2025
-
Societat Patum de Berga 2025: la guia definitiva per viure la festa com un autèntic berguedà