La Plataforma Anti-Incineradora de Cercs no s’atura per Sant Jordi i tindrà una parada al centre de Berga, justament a la plaça Viladomat, per reivindicar i manifestar de nou la necessitat d’aturar la instal·lació de la planta antiincineradora a l’antiga tèrmica de Cercs.
La Diada de Sant Jordi serà el tret de sortida de les noves accions que pretenen recaptar fons per cobrir els costos legals de les accions que cal emprendre a partir d’ara, però ho faran amb un missatge en positiu: regalant llavors i planter i venent plantes aromàtiques a més d’altres productes que ja ha presentat la Plataforma. Tot per reivindicar un Berguedà sostenible, net i que vetlla per la salut dels seus habitants.
L’objectiu final és també el de transmetre que la Plataforma és o hauria de ser de tots i cadascun dels habitants del Berguedà. La comarca vol créixer, com les llavors que es repartiran, de forma sostenible, amb respecte a la natura i fent compatibles les activitats econòmiques amb l'agricultura de KM.0, l'hostaleria, el turisme rural, la ramaderia ecològica i la garantia de salut no només per a totes les persones que hi viuen, sinó també per aquelles que beuen l'aigua que prové de les muntanyes i dolls berguedans.
[plantillasantjordi]
Llavors i plantes per recaptar fons per la Plataforma Anti-Incineradora de Cercs
El divendres a la tarda tindrà una parada ubicada a la plaça Viladomat de Berga

- Llavors i plantes donaran un missatge en positiu -
- PAIC
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2021 a les 17:21
Actualitzat el 22 d’abril de 2021 a les 17:22
Et pot interessar
-
Societat L'exposició de la Diputació de Barcelona sobre la prevenció de les addiccions torna a Berga
-
Societat Festes de la Baronia de Pinós 2025: programa, dates i horaris
-
Societat Berga repara un tram del clavegueram al carrer Mossèn Espelt
-
Societat El parc natural del Cadí-Moixeró confirma la presència d'una nova espècie de ratpenat
-
Societat Berga clou amb l'espectacle de la falla un cap de setmana dedicat als bolets
-
Societat L'Exploratori converteix la Biblioteca Vinyes i Cluet en un laboratori del bosc a través del BiblioLab