El Berguedà està vivint un mes de juliol especialment dolç, pel que fa a l'ocupació turística, segons l'enquesta flaix sobre els Indicadors d'ocupació turística als allotjaments de l'entorn de Barcelona, elaborada el passat juliol pel Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona.
El sector que concentra una ocupació més gran continua sent el dels càmpings, que sota la marca Pirineus de Barcelona, registren un volum del 71,84% d'ocupació, un 12,2% més que l'any passat. De a prop, però, els segueixen el sector del turisme rural, que acumula un 64,81% d'ocupació, un 17,44% més que al juliol del 2016. Respecte d'aquest sector, el Berguedà és la cinquena comarca amb més demanda de la demarcació, per sota del Moianès (84,5%); el Bages (72,41%), Osona (65,19%) i l'Anoia (64,9%).
El sector hoteler, però, també ha gaudit d'un mes de juliol bo. L'ocupació en termes globals és del 43,43%, dividida en un 43,14% durant la primera quinzena i un 43,71% en la segona. El major increment respecte de l'any passat, no obstant, es va produir a principis de mes.
L'ocupació en hotels, càmpings i turisme rural creix al Berguedà aquest juliol
Els allotjaments en cases rurals han augmentat prop d'un 17% respecte al juliol de l'any passat
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’agost de 2017 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Festa Major de Puig-reig 2025: el programa complet del 5 al 10 de juny
-
Societat El Berguedà desplega el programa Festes de Qualitat per millorar l'oci nocturn
-
Societat La Patum reforça la prevenció de les violències masclistes i els serveis de consums saludables
-
Societat El projecte d'obres a la C-16 entre Berga i Cercs, a la línia de sortida
-
Societat La T-Mobilitat arriba al Berguedà, el Solsonès i el Ripollès aquest juliol
-
Societat Gósol celebrarà una consulta a la tardor per decidir si canvia de demarcació