Uns 507.000 vehicles sortiran de l'àrea metropolitana de Barcelona en l'operació sortida, divendres a la tarda i dissabte al llarg del matí, per la festivitat de la segona Pasqua, segons les previsions del Servei Català de Trànsit (SCT).
Els principals problemes es concentraran a l'AP-7, a la zona de la Roca del Vallès i a Vilafranca del Penedès, així com a les vies que porten a destinacions de platja, com la C-31 i la C-65, a la Costa Brava, i la C-32 sud i l'N-340, a la Costa Daurada. El retorn mobilitzarà uns 307.000 vehicles cap a Barcelona i la seva àrea d'influència durant la tarda de dilluns. El SCT, en col·laboració amb els Mossos d'Esquadra, durà a terme un dispositiu especial que començarà aquest divendres, a les 3 de la tarda, i finalitzarà dilluns a la nit. D'altra banda, aquest diumenge tindrà lloc a Calella el triatló Ironman 70.3 amb afectacions viàries a l'N-II, la C-35, la C-61 i diverses carreteres locals.
En el cas que faci bon temps, hi podria haver un gran nombre de desplaçaments cap a zones de platja, amb una sortida concentrada sobretot entre la tarda de divendres i al llarg del matí de dissabte. Pel que fa al retorn, els desplaçaments seran sobretot dilluns a la tarda, tot i que el diumenge també hi haurà més afluència de trànsit cap a aquells municipis on l'endemà no serà festiu.
Trànsit preveu problemes de mobilitat durant l'operació sortida a l'AP-7 nord, als trams de Mollet del Vallès, la Roca del Vallès i Granollers; a l'AP-7 sud, entre el Papiol i Martorell; a la C-31, entre Platja d'Aro i Palamós; a la C-58, entre Barcelona i Ripollet; a la N-340, entre el Vendrell i Altafulla i a la N-145 a l'entrada d'Andorra (dissabte al matí).
En l'operació retorn, els problemes de trànsit podrien registrar-se a l'AP-7 nord, entre Maçanet, Sant Celoni i la Roca del Vallès; a l'AP-7 sud, entre Vilafranca del Penedès i Martorell; a la C-31, entre Platja d'Aro i Palamós; a la C-32 sud, entre Sant Pere de Ribes, Sitges i Sant Boi de Llobregat; a la C-65, a Llagostera i a la N-340, a Altafulla, el Vendrell i a Vallirana.
La segona Pasqua se celebra a Barcelona i a molts municipis de l'àrea metropolitana, com l'Hospitalet de Llobregat, Badalona, Sant Adrià de Besòs, Esplugues de Llobregat, Sant Joan Despí, Cornellà de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet, Molins de Rei i Mataró, entre d'altres.
Més de 500.000 vehicles sortiran de l'àrea metropolitana de Barcelona per la segona Pasqua
Es preveu que els principals problemes es concentrin a l'AP-7, a la zona de la Roca del Vallès i a Vilafranca del Penedès, així com a les vies que porten a la costa
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
17 de maig de 2018 a
les 17:39
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
