El periodista i escriptor Julià Peiró (Ripoll, 1938) ha mort després de sis anys de malaltia, segons ha informat el 3/24. Peiró va ser molt conegut pel programa La casa dels famosos o les cròniques nocturnes als serveis informatius de TV3. Posteriorment, havia realitzat altres programes en canals com Canal Català o El Punt Avui TV on continuava protagonitzant Viure cada dia.
Peiró, a més, havia escrit centenars de reportatges per a revistes i diaris i va publicar diversos llibres, com ara dues biografies sobre la història de la Sra. Rius, la famosa madame de Barcelona. També ha estat fotògraf. Durant els seus últims anys, molts d'aquests articles els va escriure al Berguedà, entre Vilada i Borredà, on tenia residència per passar l'estiueig i havia fet estada durant la seva infància.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7hiBzKCixUs[/youtube]
Mor el periodista i escriptor Julià Peiró
Nascut l'any 1939 va ser cèlebre pel programa "La casa dels famosos" de TV3 | Peiró va estar vinculat al Berguedà durant els darrers anys de la seva vida
Ara a portada
-
Societat Més de 800 persones demanen una consulta per la ubicació de l'antena de telefonia de Puig-reig Lídia López
-
Societat La preocupació per la vulnerabilitat davant del tall de llum també impacta els berguedans Lídia López
-
Societat Dels canvis als protocols a l'agraïment al personal: el balanç de l'apagada de Berga Lídia López
-
Societat Berga torna a la normalitat i clou el desplegament excepcional d'una jornada inusual Lídia López
-
Societat El Berguedà recupera el subministrament elèctric després de vuit hores d'aturada Lídia López
Publicat el 07 de maig de 2016 a les 16:03
Actualitzat el 07 de maig de 2016 a les 16:34
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Berga vol incorporar canvis al mercat setmanal
-
Societat Els Divendres Panxo arriben a la desena edició amb un programa divers durant dos mesos
-
Societat La Casa a Serra d'Ordal guanya el Premi Millor Habitatge Bioconstruït del 2025
-
Societat Així és el Mòdul Berguedà, una caseta per fires pensada i elaborada a la comarca