Els nadadors del Club Natació El Tossalet va participar, el passat 9, 10 i 11 de juny, a la final benjamina de natació que va celebrar el Club Sant Andreu, amb uns resultats que es valoren positivament, segons han indicat. En categoria d’11 anys femenina, Daniela Núñez va quedar en 55a posició, mentre que en categoria de 10 anys masculina, Ot Ortega va acabar 23è. En categoria de 9 anys i mig, Ingrid Pallarès va finalitzar en 16a posició, mentre que Jana Sánchez, de 9 anys, va quedar en 17a posició.
Amb aquests resultats, han informat, el club vol felicitar els nedadors que van ser partícips de la final, així com aquells que ho van intentar, com ara Baihan Feng, Aina Mas, Nur Claret, Judit Comellas, Pau Serra, Lluc Canals, Júlia Garcia, Jennifer Mendoza i Laura Gutiérrez, per la feina feta.
Segons els entrenadors de l’equip, Oriol Lindo i Isaac Rido, els resultats es valoren “molt positivament”, sobretot tenint en compte “l’alt nivell dels clubs que hi participaven”, han precisat.
Nedadors del Tossalet CN-Berga competeixen a la final territorial de natació
Els entrenadors de l’equip, Oriol Lindo i Isaac Rido, valoren molt positivament els resultats
- Alguns dels nedadors i nedadores participants en la final territorial de natació. -
- Tossalet CN-Berga
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juny de 2017 a
les 19:11
Actualitzat el
21 de juny de 2017 a les
19:27
Et pot interessar
-
Societat
Puig-reig engega una campanya de mecenatge per restaurar vitralls de l'església de Sant Josep
-
Societat
Mor Beneta Comellas, dissenyadora i «ànima» de TV Berguedà
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
-
Societat
Berga tancarà les sortides cap al nord de la C-16 per evitar el «col·lapse» dels divendres
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
