L'Ajuntament de Cercs ja ha rebut diverses queixes de veïns que han denunciat que les noves franges vermelles que s'han pintat a l'entrada de diferents nuclis del municipi són perilloses. Així mateix ho ha pogut comprovar també el consistori, respecte de les noves marques pintades per entrar i sortir de la C-16 i accedir als nuclis de Sant Jordi, la Rodonella i Sant Corneli.
Segons han afirmat, aquestes franges són "paviments molt lliscants" quan plou i tenen "potencial risc d'incidents i, fins i tot, d'accidents", tal com apunta l'Ajuntament.
Per això, aquesta institució ja s'ha posat en contacte per escrit amb el Departament de Territori i Sostenibilitat - Carreteres de la Generalitat, per tal de comunicar aquest problemàtica i mostrar el malestar. En representació d'aquest Departament, el director de l'obra, Albert Corominas, ha assegurat que estan treballant per solucionar-ho i que, en breu, es prendran les mesures necessàries perquè el ferm deixi de ser perillós.
Perill i indignació a Cercs per les franges vermelles pintades a la C-16
Els veïns afirmen que són altament perilloses quan el ferm de la carretera està moll
- C-16 al seu pas per Cercs. -
- Aida Morales
ARA A PORTADA
-
El PP també mou fitxa al Parlament per reclamar millores al transport públic del Berguedà Lídia López
-
-
El Fòrum 10 de Puig-reig debatrà sobre l'ús de la intel·ligència artificial en la comunicació Redacció
-
El PSC considera que la central reversible de la Baells «serà un motor de progrés per al Berguedà» Lídia López
-
La Policia Local de Berga imposa set sancions per abocar bosses d'escombraries a la via pública Redacció
Publicat el 04 de juny de 2016 a les 17:40
Actualitzat el 04 de juny de 2016 a les 17:51
Et pot interessar
-
Societat
Josep Vilalta, supervivent de l'accident a la Mina de la Consolació: «No hi ha dia que no recordi els fets»
-
Societat
El Berguedà recorda les víctimes de l'accident a la Mina de la Consolació, cinquanta anys després
-
Societat
Tots els canvis de la recollida selectiva al Berguedà
-
Societat
Puig-reig apuja la taxa de residus un 12%, tot i que mantindrà el rebut més baix del Berguedà
-
Societat
L'Ajuntament de Berga rep un distintiu internacional que acredita el compromís amb la igualtat de gènere
-
Societat
La Fira de Sant Martí de Puig-reig recupera el format de dos dies
