Parc de la Riera. Aquest és el nom del nou espai d'esbarjo i verd de la zona centre de Puig-reig. La proposta, amb 101 vots, ha estat la preferida dels veïns i veïnes que han participat de la consulta popular realitzada per escollir el nom d’aquest nou parc. Aquest divendres, coincidint amb el dia de Sant Martí, festiu a Puig-reig, s’ha batejat el parc i s’ha donat a conèixer el nom que portarà. Més d’un centenar de persones han participat en l'acte de bateig que ha comptat amb una exhibició de cal·listènia i un berenar per a tothom.
L’equip de govern ha impulsat un procés participatiu perquè els puig-regencs poguessin escollir el nom d’aquesta nova zona verda. Després de demanar a les entitats que fessin propostes, els veïns i veïnes han pogut votar d’entre la llista de noms que el teixit associatiu va fer arribar al consistori. En total s’han recollit 394 vots, entre les persones que han votat per Internet i les que ho han fer presencialment a l’Ajuntament. D’aquests, 73 s’han declarat nuls perquè o bé corresponien a persones que no estan empadronades a Puig-reig o no han fet constar el nom i/o els cognoms (dos requisits indispensables per participar del procés tal com es recollia a les bases fetes públiques).
Dels 321 vots vàlids, 101 corresponen al Parc de la Riera, que serà el nom que a partir d’avui portarà aquest espai que ha impulsat el consistori amb l’objectiu d’oferir als veïns i veïnes i visitants una zona verda i de passeig, d’esbarjo i per a la pràctica de la cal·listènia amb el nou equipament que s’hi ha instal·lat. La resta de propostes de la llista, per ordre, han rebut els següents vots: Parc Antoni Pérez (51), Parc de les Bugaderes (41), Parc dels Ametllers (41), Parc de la Riera de la Sala (28), Parc de les teixidores (23), Parc Josep Galceran (14), Parc de les filadores (11), Parc de les hores (11).
L’Ajuntament de Puig-reig valora positivament aquesta consulta i espera que el nou parc sigui un nou espai de gaudir per als puig-regencs. Per altra banda, el consistori fa una crida a la responsabilitat i demana a tothom que es respecti el nou espai, que es faci un bon ús del mobiliari i es mantingui net i endreçat.
[noticiadiari]60/25953[/noticiadiari]
Puig-reig bateja el nou espai d'esbarjo al centre del poble: el Parc de la Riera
Aquest divendres, festa de Sant Martí, s’ha donat a conèixer el resultat del procés participatiu que dona nom a la nova zona verda
- Demostració de cal·listènia durant la inauguració del nou espai -
- Ajuntament de Puig-reig
ARA A PORTADA
-
El PP també mou fitxa al Parlament per reclamar millores al transport públic del Berguedà Lídia López
-
-
El Fòrum 10 de Puig-reig debatrà sobre l'ús de la intel·ligència artificial en la comunicació Redacció
-
El PSC considera que la central reversible de la Baells «serà un motor de progrés per al Berguedà» Lídia López
-
La Policia Local de Berga imposa set sancions per abocar bosses d'escombraries a la via pública Redacció
Publicat el 11 de novembre de 2022 a les 18:55
Actualitzat el 11 de novembre de 2022 a les 18:56
Et pot interessar
-
Societat
Josep Vilalta, supervivent de l'accident a la Mina de la Consolació: «No hi ha dia que no recordi els fets»
-
Societat
El Berguedà recorda les víctimes de l'accident a la Mina de la Consolació, cinquanta anys després
-
Societat
Tots els canvis de la recollida selectiva al Berguedà
-
Societat
Puig-reig apuja la taxa de residus un 12%, tot i que mantindrà el rebut més baix del Berguedà
-
Societat
L'Ajuntament de Berga rep un distintiu internacional que acredita el compromís amb la igualtat de gènere
-
Societat
La Fira de Sant Martí de Puig-reig recupera el format de dos dies
