La Comissió organitzadora del Centenari de la Mare de Déu de Queralt s'ha volgut sumar, a través d'un comunicat, a les reiterades i manifestes mostres de condol que s'han fet públiques aquest divendres, en motiu de la mort del berguedà mossèn Josep Maria Ballarín.
En aquest cas, han volgut mostrat la "gratitud" per a totes les persones que l'han cuidat i estimat durant tants anys, així com al mateix mossèn, "per tot el que ha fet pels berguedans i per Queralt". De fet, i en referència a la celebració d'enguany, han lamentat que no la pugui veure, tot i que han afirmat que "hi serà des del cel".
"Aquí el trobarem a faltar perquè la seva vida sempre anirà lligada a Queralt", han declarat, tot sentenciant: "Però sabem que hi serà des del cel, animant-nos i ajudant-nos de tot cor, amb el que es pugui".
Queralt 2016 se suma a les mostres de condol: «Sabem que hi serà des del cel»
La Comissió organitzadora del Centenari lamenta que mossèn Ballarin no hagi pogut arribar a gaudir de les celebracions
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2016 a les 20:34
Actualitzat el 18 de març de 2016 a les 20:37
Et pot interessar
-
Societat Olvan i Cal Rosal es llencen de cap a l'estiu amb activitats fins entrat l'agost
-
Societat Cal Guitart abandona el carrer Major i enceta una nova etapa al Vall
-
Societat El Tossalet acomiada set treballadors que demanen la readmissió fent una crida al boicot
-
Societat El 40% dels turistes que visiten el Berguedà arriben durant l'estiu
-
Societat «Hi havia força gent que no sabia on coi anava»
-
Societat «Ara estic bé, però crec que em posaré nerviosa quan pugi les escales»