[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ck8LDsA-J4g[/youtube]
El pilot d'Avià, Marc Coma, ja està a la recta final pel Ral·li Dakar 2015 que començarà el proper 4 de gener a Buenos Aires. Per això, aquests dies s'està dedicant a preparar l'equipatge i el material necessari per liderar una de les curses més difícils del món.
En aquest vídeo, Coma repassa el material indispensable per la cursa, com ara el Camelbak on guardarà l'aigua, els líquids i el menjar líquid; els llums frontals per córrer sense dificultat quan es faci fosc, o el VR6, un tractament capilar per evitar la caiguda del cabell produïda pel casc. El pilot d'Avià també mostra el nou casc que lluïrà, les proteccions, el neck brace, les ulleres o un element tant essencial com les botes.
Aquest any, a més, Coma ha decidit fer “un petit homenatge” a les quatre victòries que porta al Dakar i als sis títols del Campionat del Món. Per això, portarà escrit el seu palmarès al cul dels pantalons.
Quin material s'endurà Marc Coma al Dakar?
El pilot d'Avià portarà els darrers triomfs escrits al cul dels pantalons
Ara a portada
-
Societat Més de 800 persones demanen una consulta per la ubicació de l'antena de telefonia de Puig-reig Lídia López
-
Societat La preocupació per la vulnerabilitat davant del tall de llum també impacta els berguedans Lídia López
-
Societat Dels canvis als protocols a l'agraïment al personal: el balanç de l'apagada de Berga Lídia López
-
Societat Berga torna a la normalitat i clou el desplegament excepcional d'una jornada inusual Lídia López
-
Societat El Berguedà recupera el subministrament elèctric després de vuit hores d'aturada Lídia López
Publicat el 24 de desembre de 2014 a les 15:31
Actualitzat el 24 de desembre de 2014 a les 15:35
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Berga vol incorporar canvis al mercat setmanal
-
Societat Els Divendres Panxo arriben a la desena edició amb un programa divers durant dos mesos
-
Societat La Casa a Serra d'Ordal guanya el Premi Millor Habitatge Bioconstruït del 2025
-
Societat Així és el Mòdul Berguedà, una caseta per fires pensada i elaborada a la comarca