L'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha informat de la retirada del medicament Dalsy de totes les farmàcies de l'estat espanyol, després que s'hagi detectat un error en el prospecte en determinats lots. La seva distribuïdora, BGP Products Operations, va informar dels problemes el 19 de febrer, i va assegurar que cap de les unitats afectades havia estat distribuïda.
Després que es retiressin els productes, aquesta setmana les farmàcies en tornaran a tenir de nous, concretament, més de 143.000 unitats. Segona la companyia, però, les ventes són de 150.000 unitats al mes, aproximadament.
El ministeri de Sanitat, per altra banda, recorda que hi ha 21 medicaments més al mercat, amb la mateixa composició i dosificació que el Dalsy.
Suspenen la venda de Dalsy a les farmàcies
Un error en el prospecte obliga a retirar milers d'unitats del medicament de les farmàcies espanyoles
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2018 a
les 23:41
Actualitzat el
24 d’abril de 2018 a les
11:58
Et pot interessar
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
-
Societat
Puig-reig engega una campanya de mecenatge per restaurar vitralls de l'església de Sant Josep
-
Societat
Mor Beneta Comellas, dissenyadora i «ànima» de TV Berguedà
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
