Un home ha resultat ferit lleu, i un altre ha quedat il·lès, aquest dijous a les 18.44, quan el seu vehicle ha patit una sortida de via a la carretera B-402, al terme municipal de Guardiola de Berguedà.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit a NacióBerguedà, l'afectació ha produït una mica de retencions, tot i que l'incident no ha estat greu. El més probable, en aquest cas, és que el cotxe hagi relliscat per causa de la pluja.
Els afectats han estat atesos pels serveis mèdics.
Un ferit lleu en un accident aquest dijous a Guardiola de Berguedà
Societat
El cotxe ha sortit de la via a la B-402
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
06 d’octubre de 2016 a
les 17:47
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
