Com a mínim una persona ha resultat ferida amb caràcter molt greu de la topada que aquest diumenge a les 18.20 hores hi ha hagut entre dos turismes a l'interior del Túnel del Guardiola de Berguedà, al punt quilomètric 115 de la carretera C-16.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) a NacióBerguedà, l'accident de trànsit s'ha produït quan els dos cotxes han xocat frontalment en el que semblaria una sortida de via. De moment, els Bombers de la Generalitat estan treballant per treure les tres persones que estarien implicades en el succés, una de les quals ja ha estat traslladada d'urgència i amb helicòpter medicalitzat a l'Hospital Parc Taulí de Terrassa. Pel que fa a les altres dues, no ferides de tanta gravetat.
Per motius de seguretat i protocols, el túnel s'ha tallat i tots els vehicles s'han desviat per l'interior del municipi. Com que no hi ha un gran volum de trànsit, sembla que no hi ha retencions.
En les properes hores, NacióBerguedà seguirà informant.
Un ferit molt greu de la topada de dos vehicles al Túnel de Guardiola de Berguedà
El túnel està tallat i els vehicles es desvien per la població
ARA A PORTADA
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
-
Dos dies consecutius de frenesí ciclista al Berguedà: aquest és el recorregut de la Volta a Catalunya 2026 Lídia López
-
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16 Redacció
-
-
Publicat el
26 de juliol de 2015 a
les 17:36
Et pot interessar
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
-
Societat
Els recursos turístics del Berguedà tornen a superar els 200.000 visitants
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 30 i 31 de gener, i 1 de febrer
