Gironella ha donat, aquest dissabte, la benvinguda al Nadal, amb un acte amb totes les lletres. A les 18.30 hores, prop de 400 persones s'han aplegat a la plaça de l'Ajuntament, on la silueta d'un arbre insinuava el que seria una encesa de llums espectacular. La plaça estava a les fosques, i només una vermellosa llum il·luminava l'edifici consistorial.
L'acte d'encesa de llums de Nadal a Gironella ha començat amb un espectacle per a grans i petits a càrrec de Ribert Gubern, de la companyia Jordi Callau. En aquest, l'esperit nadalenc s'ha fet notar, i la interacció de l'humorista amb el públic ha ajudat a fer passar, en bona part dels casos, l'intens fred que omplia la vila tot pujant del riu. A continuació, l'espectacle infantil "L'esperit de Nadal" i les actuacions de la Coral Infantil Veus de Gironella han acabat d'omplir l'acte.
L'espectacle, per altra banda, ha tingut caire continuista, després de la voluntat de l'equip de govern de recuperar, ja l'any passat, la tradició perduda de celebrar l'arribada del Nadal amb una gran encesa de llums. Així doncs, la il·luminació de l'arbre ha estat el més esperat, un gran avet de sis o set metres d'alçada i uns cinc metres de diàmetre, que de cop s'ha vist replet de llums i engalanat de dalt a baix.
Un dels objectius de l'equip de govern és que aquest arbre esdevingui símbol del Nadal a Gironella. En aquest punt, el fet que es trobi en una situació privilegiada, en un lloc elevat i vistós per tot el poble, fa que es converteixi en un element nadalenc més, símbol de les festes.
Durant els propers dies, les activitats de Nadal a Gironella continuaran amb tallers per fer pessebres amb els avis, un curset de cuina, xocolatada i tómbola en benefici de la Marató, contacontes, zumba, el musical "El Nadal del Sr. Scrooge", el Pessebre Vivent del poble, cantades de nadales, un cagatió popular i concerts, entre d'altres.
Un gran arbre il·lumina el Nadal a Gironella davant de prop de 400 persones
Societat
Un espectacle per a grans i petits, seguit d'actuacions i concerts dóna la benvinguda a les festes nadalenques
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
03 de desembre de 2016 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
