Una dona gran ha estat assaltada aquest dimarts al vespre al carrer major de Berga, per un home que, des del darrere, li ha arrancat el collaret d'or que portava penjat. Així ho ha explicat la mateixa víctima a NacióBerguedà, que després dels fets, ha tardat una bona estona a calmar-se.
El robatori ha tingut lloc al carrer major, entrant el carrer Menorets. L'home, amb gorra i camisa gris, ha explicat la senyora, estava assegut prop de la botiga de Vodafone amb una cervesa. Quan ella ha sortit del carrer principal, aquest la ha sorprès per l'esquena i ha sortit corrent en direcció oposada cap al mercat municipal.
Segons han relatat, l'home no s'ha pogut localitzar, tot i que una patrulla dels Mossos d'Esquadra s'ha adreçat al lloc dels fets, on ha demanat declaració als veïns per investigar-ho. La dona, que no ha hagut de ser atesa pels serveis mèdics, ha marxat acompanyada per familiars.
Un home assalta una dona gran al carrer major de Berga i li roba un collaret d'or
El lladre no ha pogut ser interceptat, ja que ha marxat corrent
ARA A PORTADA
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
-
Dos dies consecutius de frenesí ciclista al Berguedà: aquest és el recorregut de la Volta a Catalunya 2026 Lídia López
-
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16 Redacció
-
-
Publicat el
05 de juliol de 2016 a
les 20:49
Actualitzat el
05 de juliol de 2016 a les
20:58
Et pot interessar
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
-
Societat
Els recursos turístics del Berguedà tornen a superar els 200.000 visitants
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 30 i 31 de gener, i 1 de febrer
