Una dona ha resultat ferida aquest migdia després de tenir un accident de trànsit a la carretera C-16, al punt quilomètric 107 al terme municipal de Cercs. Segons han explicat els Bombers de la Generalitat, el cotxe que conduïa Maria Amàlia A.B. ha sortit de la carretera i ha xocat contra els vorals, el que ha provocat que la dona patís una contusió a la cara i hagués de ser transportada pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Comarcal Sant Bernabé de Berga, on sembla que no està greu.
Els Bombers també han informat que aquest migdia, cap a les 15.49 hores, han rebut un avís per dos boletaires perduts als voltants de Sant Jaume de Frontanyà. Sembla ser, però, que els ha trobat un cotxe al cap d'unes hores i tot ha quedat en un ensurt.
Una ferida en un accident a la C-16 i dos boletaires perduts el migdia d'aquest diumenge
La dona ha estat transportada a l'Hospital de Sant Bernabé i els boletaires s'han perdut als boscos de Sant Jaume de Frontanyà

ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2014 a les 19:57
Et pot interessar
-
Societat Olvan i Cal Rosal es llencen de cap a l'estiu amb activitats fins entrat l'agost
-
Societat Cal Guitart abandona el carrer Major i enceta una nova etapa al Vall
-
Societat El Tossalet acomiada set treballadors que demanen la readmissió fent una crida al boicot
-
Societat El 40% dels turistes que visiten el Berguedà arriben durant l'estiu
-
Societat «Hi havia força gent que no sabia on coi anava»
-
Societat «Ara estic bé, però crec que em posaré nerviosa quan pugi les escales»