El Tribunal Contenciós Administratiu 7 de Barcelona ha desestimat el recurs de la Federació Catalana de Natació que gestiona la piscina del Tossalet de Berga, en què es demanaven compensacions econòmiques al consistori berguedà davant dels resultats desfavorables de l'equilibri econòmic i financer.
En aquest cas, ha explicat l'alcaldessa de Berga, Montse Venturós, a la roda de premsa prèvia al Ple municipal, el tribunal considera que no hi ha lloc per admetre el recurs, malgrat que la sentència no és ferma.
El 23 de desembre del 2015, el Tossalet va demanar compensacions econòmiques a l'Ajuntament perquè, tant la crisi com l'augment de l'IVA i l'aparició d'altres centre esportius havien trencat el seu equilibri econòmic i financer. El consistori va denegar aquesta petició i ho va ratificar en sessió plenària.
Una sentència favorable a l'Ajuntament de Berga desestima compensacions econòmiques al Tossalet
La Federació Catalana de Natació al·legava que diverses circumstàncies havien trencat el seu equilibri econòmic i financer
ARA A PORTADA
-
-
Els grups ecologistes participaran en la campanya informativa de la consulta per la central reversible Redacció
-
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
Cinc clubs esportius de Berga tornen a sumar esforços per la celebració de la Quina Berguedana Redacció
Publicat el 02 de febrer de 2017 a les 14:45
Actualitzat el 02 de febrer de 2017 a les 14:57
Et pot interessar
-
Societat
El peatge del Túnel del Cadí s'encarirà un 2,82% el 2026
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 13 i 14 de desembre
-
Societat
La Nou i Vilada posen data a la consulta sobre la central reversible de la Baells
-
Societat
Un aniversari d'èxit: la campanya de la Cuina del Bolet clou amb registres de rècord
-
Societat
Bergacomercial celebra Nadal amb una desena d'activitats, dinàmiques i sortejos
-
Societat
El Projecte Prisma clou consolidant els models de bioeconomia circular a partir de la fusta
