
Torneig de volei platja a Berga Foto: CEB
Un total de 180 persones han participat durant cinc dies al tradicional torneig de volei platja Montse Colomé que organitza el Club Esquí Berguedà cada any a Berga. Una alta participació, segons han informat en un comunicat, que va obligar a tancar les inscripcions abans d'hora.
Aquest torneig es va disputar del 22 al 26 de juliol a les pistes de la zona esportiva de Berga, i van competir uns 30 equips. Per altra banda, en la modalitat femenina, el torneig es va consolidar amb nou equips. A causa de l'alta participació, es van haver de deixar alguns grups fora de la competició, tot i que l'ambient que s'hi va respirar va ser, en tot moment, "de festa", han indicat.
Pel que fa als guanyadors, van ser, en primer lloc, La Sensació Verda del Sot, seguits per Baligues Team, Xarxa i 4 Tocs i El Mirall de Puig-reig. En la modalitat femenina va guanyar l'equip anomenat Un Bot, i el segon classificat va ser Tiki Taka. A més, l'organització també va voler donar un premi a l'equip més 'friendly' i que portés més animació que, en aquest cas, va ser Vaca Lenta.
La valoració del Club Esquí Berguedà és "positiva i engrescadora", segons han assegurat, motiu pel qual s'eixamplen les expectatives de cara a les properes edicions. Per altra banda, el CEB també ha volgut agrair la implicació i ajuda de col·laboradors i patrocinadors.

Torneig de volei platja a Berga Foto: CEB