Malgrat que el Berguedà no ha estat, finalment, una de les comarques afectades per les ventades de finals de setmana a Catalunya, sí que ha notat durant la nit de divendres a dissabte, un canvi de temperatura, sobretot als punts més alts on, fins i tot, ha nevat.
Aquest ha estat el cas de Coll de Pal, on el Servei Català de Trànsit (SCT) obliga a circular amb cadenes. Concretament, la carretera afectada per la neu és la BV-4024, del quilòmetre 17 fins als 21,03.
Pel que fa a les temperatures mínimes, el termòmetre ha baixat fins als -2,9ºC a Guardiola de Berguedà aquesta nit, una de les valls més fredes de la comarca. La temperatura mínima captada per l'estació de Gisclareny, en canvi, s'ha situat en -2,5ºC, la del Santuari de Queralt en -1,6ºC, i la de la Quar en -0,5.
La previsió per aquest diumenge continua la tònica de fred a la comarca, amb mínimes de -2 ºC i màximes de 7, i un lleuger ascens de temperatures dilluns. No obstant això, durant al tarda de dilluns podrien augmentar les nuvolades amb perill de precipitacions.
Ús obligatori de cadenes de Bagà a Coll de Pal
La temperatura mínima al Berguedà ha caigut fins als -2,9ºC a Guardiola de Berguedà
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de gener de 2015 a les 17:19
Actualitzat el 31 de gener de 2015 a les 17:22
Et pot interessar
-
Societat Olvan i Cal Rosal es llencen de cap a l'estiu amb activitats fins entrat l'agost
-
Societat Cal Guitart abandona el carrer Major i enceta una nova etapa al Vall
-
Societat El Tossalet acomiada set treballadors que demanen la readmissió fent una crida al boicot
-
Societat El 40% dels turistes que visiten el Berguedà arriben durant l'estiu
-
Societat «Hi havia força gent que no sabia on coi anava»
-
Societat «Ara estic bé, però crec que em posaré nerviosa quan pugi les escales»