Malgrat que el Berguedà no ha estat, finalment, una de les comarques afectades per les ventades de finals de setmana a Catalunya, sí que ha notat durant la nit de divendres a dissabte, un canvi de temperatura, sobretot als punts més alts on, fins i tot, ha nevat.
Aquest ha estat el cas de Coll de Pal, on el Servei Català de Trànsit (SCT) obliga a circular amb cadenes. Concretament, la carretera afectada per la neu és la BV-4024, del quilòmetre 17 fins als 21,03.
Pel que fa a les temperatures mínimes, el termòmetre ha baixat fins als -2,9ºC a Guardiola de Berguedà aquesta nit, una de les valls més fredes de la comarca. La temperatura mínima captada per l'estació de Gisclareny, en canvi, s'ha situat en -2,5ºC, la del Santuari de Queralt en -1,6ºC, i la de la Quar en -0,5.
La previsió per aquest diumenge continua la tònica de fred a la comarca, amb mínimes de -2 ºC i màximes de 7, i un lleuger ascens de temperatures dilluns. No obstant això, durant al tarda de dilluns podrien augmentar les nuvolades amb perill de precipitacions.
Ús obligatori de cadenes de Bagà a Coll de Pal
La temperatura mínima al Berguedà ha caigut fins als -2,9ºC a Guardiola de Berguedà
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de gener de 2015 a les 17:19
Actualitzat el 31 de gener de 2015 a les 17:22
Et pot interessar
-
Societat
El Projecte Antena assoleix les firmes per impulsar la consulta sobre la torre de telecomunicacions
-
Societat
La Fira de Tots Sants de Bagà desplegarà desenes de parades i una agenda cultural diversa
-
Societat
El Berguedà reflexiona sobre el futur socioeconòmic en una jornada a Cal Vidal
-
Societat
El manual d'acollida del Camí dels Bons Homes es fa lloc al Global Ecotourism Forum 2025
-
Societat
Berga engega el cicle «Trilogia de la mort» parlant de cinema de terror
-
Societat
Tres eixos, 27 accions i 12,5 milions d'euros: les propostes per transformar el Barri Vell de Berga
