[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zS15XYuSyZw[/youtube]
El festival de música electrònica que s'està realitzant durant aquests dies en un parcel·la privada prop del poble de Sant Jaume de Frontanyà ha creat fans i detractors. Per part de l'Ajuntament, la Generalitat i els cossos de seguretat, aquest esdeveniment es realitza perquè té tots els permisos i informes positius, tot i que alguns veïns lamenten que es tracti d'una "rave".
Aquesta és la primera impressió d'un jove que passava pel festival. "Sembla una puta secta", afirma. De fons es pot escoltar la música electrònica.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de juliol de 2016 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
