ARA A PORTADA
-
El trasllat dels autobusos implicarà una redefinició de l'aparcament a la carretera de Solsona Lídia López
-
-
-
L'empresa adjudicatària de les obres als Pedregals incompleix la primera ordre d'inici dels treballs Lídia López
-
Els Mossos d’Esquadra detenen tres persones per sostreure productes valorats en 4.200 euros de supermercats de Solsona i Berga Redacció
Publicat el 28 de setembre de 2016 a les 19:54
Actualitzat el 28 de setembre de 2016 a les 19:58
Miguel Heras va ser el corredor líder de l'Ultra Pirineu de 110 quilòmetres que es va disputar aquest passat dissabte a Bagà. Va ser el més ràpid, a pocs minuts de superar el rècord de la prova que ostenta Kilian Jornet, i amb un temps de 12 hores i 5 minuts.
En aquest vídeo de Salomon i Suunto, es mostra el recorregut des de l'aire que Heras i la resta de corredors van començar a fer des de les 7.00 del matí a la plaça Porxada de Bagà, i que el guanyador va finalitzar en aquesta mateixa vila a punt de caure la nit. Un itinerari espectacular per la muntanyosa orografia del Berguedà, que permet fer-se una idea de la complexitat de la prova, en un minut.
Et pot interessar
-
Societat
Gósol posa data a la consulta sobre el canvi de demarcació
-
Societat
Un grup d'usuaris del Tossalet demana a l'Ajuntament de Berga que intervingui en el conflicte
-
Societat
Creixen les peticions d'ajuts al menjador i de transport escolar gestionades pel Consell Comarcal
-
Societat
El CAP Berguedà promou accions per a la prevenció de la diabetis mellitus a Berga
-
Societat
El PP també mou fitxa al Parlament per reclamar millores al transport públic del Berguedà
-
Societat
El Tren del Ciment tanca una nova temporada assolint el rècord històric de passatgers
