ARA A PORTADA
Publicat el 25 de novembre de 2016 a les 22:04
Actualitzat el 28 de novembre de 2016 a les 20:12
El saxofonista Llibert Fortuny ha iniciat una campanya per intentar recuperar la Sailfish de Berga, que aquesta setmana es va anunciar que es deixaria de fer a la capital del Berguedà a causa de problemes econòmics i també logístics, segons van explicar a NacióBerguedà els seus organitzadors.
En aquest cas, Fortuny i Laura Gómez han difós un vídeo a través de les xarxes socials, en què conviden tothom a participar en un vídeo, on s'intentarà plasmar el valor de la prova, més enllà dels motius econòmics. Segons diuen, el que cal és arribar a "l'arrel" a les "històries" que hi ha darrere d'aquesta triatló, amb l'objectiu que finalment aquesta es quedi a Berga i segueixi aportant tot el contingut, motivació i aspectes positius que, segons diuen, arrossega.
En aquest punt, Fortuny anima a enviar a salvemelhalfdeberga@gmail.com un primer vídeo amb la cara que cadascú va posar davant de la sorpresa que no es faria més la prova a Berga per, a continuació, dir en una paraula què significa la Sailfish a nivell personal. En un segon vídeo, Fortuny anima tothom a explicar en 10 segons per què es va participar en aquesta prova.
Et pot interessar
-
Societat Coneix les parelles administradores de La Patum i Els Elois d'aquest 2025
-
Societat Arrenca el compte enrere de la Patum amb el Ple de l'Ascensió i la sortida del Tabal
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 30 i 31 de maig, i 1 de juny
-
Societat El primer equip de futbol inclusiu del Berguedà ja és una realitat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Berguedà
-
Societat «Una persona no mor mai si se la recorda»: Berga s'uneix per homenatjar Josep Maria Isanta