Després de disparar mortalment una la directora de fotografia d'un rodatge amb una suposada pistola de fogueig, Alec Baldwin ha mostrat la seva profunda consternació a les xarxes socials: "No tinc paraules per transmetre la meva commoció per l'accident que ha acabat amb la vida de Halyna Hutchins".
L'assistent de direcció, Dave Halls, li va cridar "pistola freda!" abans que es comencés a assajar l'escena, segons confirma la declaració judicial a què ha tingut accés l'agència Associated Press i que recullen diversos mitjans. El mateix Baldwin ha tuitejat l'article de Variety en què es confirma la seva innocència.
L'actor ha assegurat que ja s'ha posat en contacte amb l'entorn més proper de la víctima, a qui brinda tot el seu suport. "Estic en contacte amb el seu marit i la seva família. El meu cor està trencat per ell, pel seu fill i per tots els que van conèixer i estimar la Halyna", conclou.
L'actor va disparar una arma durant el rodatge del western Rust, que es filmava a Nou Mèxic. El succés, en què va morir Halyn Hutchins, de 42 anys, i en el qual el director del film, Joel Souza, també va resultar ferit, es va produir cap a les 13.50 hores (hora local) al Ranxo Bonanza Creek.
[plantillasuccessos]
Alec Baldwin va ser advertit que la pistola era «segura» abans que matés accidentalment una companya
L’actor va disparar una suposada pistola de fogueig contra la directora de fotografia

- Alec Baldwin, en una imatge d'arxiu -
- Flickr
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2021 a les 15:52
Et pot interessar
-
Cultura Els cinc imprescindibles de les Festes de la Mercè 2025
-
Cultura El piromusical de la Mercè inclourà l'estrena d'una cançó en català dels Estopa i The Tyets
-
Cultura The Kooks actuarà a Barcelona el pròxim 3 de març
-
Cultura Alfredo Relaño fitxa per la competència després de l’acomiadament del grup Prisa
-
Cultura L’auge de la música en viu a Barcelona: el saxofonista com a protagonista en esdeveniments i celebracions
-
Cultura Lluís Llach s'uneix a Els Catarres i Roger Mas en una nova versió de «País Estrany» per la Diada