L'humorista i presentador de ràdio i televisió Andreu Buenafuente ha parlat aquest dimecres sobre TV3 i ha valorat molt positivament el canvi a la direcció, que ha descrit com "un reimpuls". Ho ha fet en una entrevista a El món a Rac1, on ha reflexionat sobre el seu retorn a la televisió catalana per Nadal, amb un monòleg el dia de Sant Esteve. "Hem de tornar a ser l'enveja d'Espanya, com als anys 90", ha defensat.
Buenafuente farà el monòleg, anomenat "Curraràs", el dia de Sant Esteve, des del teatre La Llotja de Lleida, localització d'un dels fenòmens de l'any, el film de Carla Simón Alcarràs. Sobre aquesta cita, ha admès que està "emocionat", però també "una mica cagat". El programa l'engresca especialment perquè, com ha dit, "serà una cerimònia bonica per tornar a fer televisió en català, sense cap mena de censura".
En aquesta direcció, el presentador ha valorat molt positivament el canvi de direcció a TV3, que ha descrit com "un reimpuls". Per això, ha deixat la porta oberta a tornar-hi de manera definitiva "si la televisió vol", per fer "una última innovada". Idees no li falten a Buenafuente, que ja té un projecte al cap per l'any 2023. És el moment, ha valorat, "ara que estem una mica més calmats".
Andreu Buenafuente recull aquest dimecres el premi Ondas a millor presentador. Al seu torn, El món a RAC1 de Jordi Basté serà reconegut com el millor programa de ràdio de l'Estat. També es premia el Joc de cartes de TV3 presentat per Marc Ribas com a millor programa de televisió no estatal.
[plantillavirals]
Andreu Buenafuente, sobre el retorn a TV3: «Hem de tornar a ser l'enveja d'Espanya»
El presentador de televisió parla a El món a Rac1 sobre el seu monòleg a la televisió catalana per Sant Esteve, que es dirà "Curraràs"

- Andreu Buenafuente, a «Late Motiv» -
- Late Motiv
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2022 a les 16:15
Et pot interessar
-
Cultura Mor Fèlix Martí, un «diplomàtic sense Estat»
-
Cultura De «Perdóname» a «Resistiré»: les cançons més mítiques del Dúo Dinámico
-
Cultura Mor Manuel de la Calva, cantant català i membre del Dúo Dinámico
-
Cultura Un cinema català rep un premi a millor sala d'Europa
-
Cultura «La literatura catalana s'ha evadit molt de la realitat»
-
Cultura Mor Enric Hernàez, cantautor, als 68 anys