Movistar+ tanca una de les seves etapes més exitoses. Andreu Buenafuente s'acomiada del programa Late Motiv, que dirà adéu a la seva audiència després de set temporades i més de 900 programes. L'espai presentat pel reusenc ha estat el programa estrella de les nits i matinades de la cadena en l'última dècada, a més de ser l'espai on han triomfat grans comunicadors com David Broncano, Berto Romero, Miguel Maldonado o Raúl Cimas.
Després de sis anys, Buenafuente decideix tancar el late night de la cadena privada però no es desvincula de Movistar. La mateixa empresa ha anunciat que el presentador i humorista català seguirà treballant en nous projectes per a la cadena, que apunten, segons Ver Tele, a ficcions produïdes per ell mateix.
El pròxim 23 de desembre serà l'últim programa de la història de Late Motiv, que prepara una gran festa de comiat amb tots els anteriors col·laboradors, els actuals i diverses sorpreses. El late night ha aglutinat molts dels còmplices humoristes dels quals ha gaudit Buenafuente en els anteriors programes i d'altres que ha descobert, estrenat i promocionat ell en els últims sis anys.
[plantillavirals]
Buenafuente s'acomiadarà de «Late Motiv» aquest desembre
El presentador català decideix tancar el programa després de més de 900 episodis per obrir nous projectes amb Movistar
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de novembre de 2021 a les 16:31
Actualitzat el 15 de novembre de 2021 a les 18:39
Et pot interessar
-
Cultura Segones Creus de Sant Jordi del postprocés: «Cal que insistim en allò que ens uneix»
-
Cultura Mor l'escriptor de novel·la històrica Chufo Lloréns
-
Cultura Eduardo Mendoza guanya el Premi Princesa d'Astúries de les Lletres 2025
-
Cultura Mor als 83 anys l'artista i comissari d'art Antoni Mercader
-
Cultura Tania Tapia se suma a Nació per explicar el Madrid del poder
-
Cultura Mor Joan de Sagarra: cronista, escriptor i crític de teatre