Madí ha acusat els Mossos de "prevaricar amb aquests informes i ha denunciat l’existència d'una espècie de "mini-Villarejos" [fent referència al comissari de la policia espanyola] també a Catalunya. Sobre l’exconseller Miquel Sàmper, ha dit que és "fullaraca", i que va ser "un peó d’una facció que ni ell mateix sap de què parla, i segueix sense tenir idea de res".📹 David Madí: "Miquel Sàmper és fullaraca. Cau de rebot a Interior sense tenir ni punyetera idea de res i acaba sent una peó d'una facció que ni ell mateix sap de què parla"
— El món a RAC1 (@elmonarac1) December 14, 2022
👉 L'entrevista completa, aquí: https://t.co/XXzbtkAkWU pic.twitter.com/LbKJTXK0Ps
"Hi ha una pertorbació, una guerra de faccions interna. S’utilitzen els informes i les filtracions de manera clarament il·legítima", ha assegurat Madí, que ha insistit en la falsedat de les acusacions contra ell per frau en el cas Triacom, pel qual ha estat condemnat a 14 mesos de presó i a pagar multes per valor de més de 200.000 euros.
[h2]David Madí carrega contra l'exconseller Sàmper[/h2]
Segons Madí, Sàmper, que va denunciar que hi havia hagut pressions per aturar certes investigacions, va acabar de conseller d’Interior “sense tenir punyetera idea de res, i segueix sense tenir idea de res”.
L’exassessor d’Artur Mas ha subratllat que quan Interior va fer canvis a la prefectura de Mossos i va rellevar primer Trapero i després també l’intendent Rodríguez, van començar les filtracions per dir “aquí s’està lluitant contra la corrupció i per això ens fan fora”. "Quan es creuen determinades fronteres s’ha de dir", ha insistit Madí, que ha opinat que a l’administració, a tot arreu, hi ha "mini Villarejos”, que se senten "impunes".