El Primavera Sound no arrencarà aquest dijous a Madrid com estava previst. Les fortes pluges dels darrers dies a la capital de l'Estat per la borrasca Òscar han deixat la Ciutat del Rock d'Arganda del Rei impracticable i l'organització del festival ha hagut d'anunciar amb un comunicat la suspensió de la jornada inaugural després del pas per Catalunya.
Cap dels concerts de dijous serà reubicat, mentre que els de divendres i dissabte es mantenen en peu. La "preproducció" del festival ha quedat afectada pel temporal i la previsió meteorològica de dijous tampoc convida a l'optimisme. Per això, aquells que tinguin entrades per la primera nit de concerts, podran accedir als de divendres o dissabte si ho desitgen, mentre que, d'altra banda, podran demanar el reemborsament dels diners.
La decisió ha estat presa de manera coordinada amb la Policia Local d'Arganda i l'Ajuntament, tot seguint les recomanacions i consideracions dels informes tècnics pertinents, ha justificat el Primavera Sound. Amb tot, el gran dia d'obertura ha quedat en res "per motius de seguretat" i caldrà esperar per gaudir del festival lluny de Catalunya.
[plantillavirals]
El Primavera Sound cancel·la els concerts de dijous a Madrid per la borrasca Òscar
La borrasca Òscar fa impossible arrencar en la jornada inaugural a la Ciutat del Rock d'Arganda després del pas del festival per Barcelona
ARA A PORTADA
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
-
-
Les famílies de les víctimes increpen Mazón al funeral d'Estat: «Assassí, te’n rius de nosaltres» Guillem Delso
Publicat el 07 de juny de 2023 a les 20:35
Actualitzat el 11 de juliol de 2023 a les 12:31
Et pot interessar
-
Cultura
Barcelona ret homenatge a Montserrat Caballé i Freddie Mercuri i col·locarà una estàtua a Glòries
-
Cultura
La jutgessa expulsa la Generalitat del procediment del trasllat dels murals del MNAC a Sixena
-
Cultura
Eudald Carbonell, Premi d'Honor de la Història als IV Premis Sàpiens
-
Cultura
Dard d'Aragó al MNAC per les pintures de Sixena: «Si fos patrimoni català se l'haurien estimat més»
-
Cultura
Barcelona recupera una llibreria a l'epicentre de la turistificació
-
Cultura
Mor Lluís Permanyer, el guardià de la memòria de Barcelona
