El novel·lista valencià Ferran Torrent no s'ha estat per romanços en hora de valorar el primer aniversari del tancament de Canal 9. “Pel Canal 9 que hi havia prefereixo estar sense Canal 9, al marge dels llocs de treball que es van perdre, com a televisió era una puta merda al servei del PP i tant de bo algun dia tornen els llocs de treball amb dignitat, però sinó millor que no estiga”, ha sentenciat aquest matí al programa La Primera Pedra de RAC1.
Ferran Torrent: «Canal 9 era una puta merda al servei del PP»
Cultura
El novel·lista només lamenta que s'hagin perdut llocs de treball
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2014 a
les 16:26
Et pot interessar
-
Cultura
Oh Europa!
-
Cultura
La Comissió de la Dignitat denuncia que l'Estat «reté» documents de la Generalitat espoliats pel franquisme
-
Cultura
Germà Capdevila revalida per unanimitat la presidència de l'APPEC
-
Cultura
Els Castellers de Barcelona i els de Lausana aixequen els castells a major altitud de la història
-
Cultura
Neix la revista digital «No té nom», un espai per fer crítica cultural «honesta» sota pseudònim
-
Cultura Calella de Palafrugell recupera «El meu avi» a la Cantada d'Havaneres un any després de la polèmica
