El Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha aprovat la unificació de les delegacions a Madrid dels Serveis Informatius de TV3 i Catalunya Ràdio per adaptar les seves estructures i millorar l'eficiència dels recursos disponibles. El nou model, ja iniciat amb les corresponsalies internacionals, té l'objectiu de potenciar la col·laboració entre els mitjans i la creació i difusió de continguts de manera transversal i multiplataforma. Josep Capella, fins ara delegat de TV3 a Madrid, serà el cap de la nova delegació. Albert Calatrava, que exercia les mateixes funcions per a Catalunya Ràdio, en serà el subdelegat.
La redacció de la nova delegació de la CCMA funciona de manera unificada a partir d'avui, i ja s'estan adaptant les instal·lacions perquè a principis de gener comparteixin un espai únic.
L'eix vertebrador d'aquesta iniciativa comporta implementar la millor manera de compartir informació i recursos, en la línia ja iniciada per la CCMA d'un model empresarial basat en una única societat de mitjans.
Amb aquesta mesura es potencia, doncs, la col·laboració entre els mitjans i la creació i difusió de continguts de manera coordinada, transversal i multiplataforma, guanyant eficiència de producció, tècnica i administrativa.
La CCMA unifica les delegacions de Serveis Informatius a Madrid
Cultura
Josep Capella i Albert Calatrava en seran delegat i subdelegat, respectivament
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
22 d’octubre de 2014 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Cultura
Les paraules i la música de Pau Casals ressonen al Congrés en el Dia Internacional de la Pau
-
Cultura
Joan Fuster, circumscriure la catalanitat
-
Cultura
«Intel·ligències», la resposta del teatre de les idees a la IA
-
Cultura
El «boom» de lectors arriba a Barcelona: arrenca la Setmana del Llibre en Català
-
Cultura
Mor Marcos Ordóñez, escriptor, periodista i crític teatral, als 69 anys
-
Cultura
«Sembla que només les drag-queens performin, i totes ho fem»
