Dos coristes, una secció de vents, un guitarra elèctrica i un violinista són les incorporacions que faran possible una formació inèdita entre les bandes festives del país. A banda de tots aquests nous elements musicals, cal sumar-hi també l'art en directe del prestigiós VJ francès Thibault Chenard, que il·lustrarà els concerts de la gira transformant l’escenari en un gran llenç on aniran passant moltes coses, més enllà del fet estrictament sonor.
Sis incorporacions de luxe
Les incorporacions que formaran La Gran Pegatina són "La Canija", cantant de D’Callaos; Pipo Ti, cantant de Gregtown que actualment col·labora amb grans artistes de l’escena del reggae; una secció de vents formada per Tuli, saxofonista d’Alamedadosoulna, Pereza i Leiva i que ha dirigit artísticament els espectacles dels últims directes de La Pegatina; Marcos Crespo, trombonista que ha gravat discos i ha girat amb Vetusta Morla, Dani Martín o Loquillo; Miki Florensa, guitarra elèctrica de Möndo Loco; i Víctor Guadiana, prestigiós violinista flamenc que ha fet gires mundials amb Chano Domínguez o Antonio Canales.
Aquest gran format permetrà a La Gran Pegatina fer un repàs a tota la carrera discogràfica reversionant les seves pròpies cançons. L’estrena de la nova banda serà al Festival Viñarock el proper 29 de abril, amb una gira que passarà per diversos països d’Europa fins a l’octubre de 2016, moment en què acomiadaran el "tour" i aquest format de Big Band.

La Pegatina amplia la família de músics aquest 2016 Foto: La Gran Pegatina