La majoria dels passatgers dels dos últims vols de Ryanair no coneixien que el seu era l'últim vol que aquest diumenge aterrava o s'enlairava des de l'aeroport de Reus fins al proper mes d'abril. A la vegada també, molts d'ells irlandesos o residents a Irlanda, s'han mostrat poc sorpresos per la decisió de Ryanair.
"No és la primera vegada que ho fan", deia Pablo Marco, pamplonès instal·lat a Dublín. Per altra banda, els treballadors s'acomiadaven resignats i poc esperançats de recuperar la feina a la primavera.
Són un centenar que es quedaran a l'atur i només confien en que "el clam" de la Costa Daurada atragui noves aerolínies, sigui quina sigui en uns mesos la decisió de Ryanair.
L'últim vol de Ryanair des de Reus
Passatgers desinformats i treballadors resignats viuen el final de la història
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de novembre de 2011 a les 19:47
Et pot interessar
-
Cultura De Dagoll Dagom als Castellers de Vilafranca: Premis Nacionals de Cultura
-
Cultura Els catalans van més al museu, al teatre i al cinema que els ciutadans de la resta de l'Estat
-
Cultura Loquillo esclata contra Barcelona: «No encaixo en el paper de xarnego agraït»
-
Cultura Eva Piquer, periodista: «He trencat el silenci perquè trenquem entre tots la impunitat»
-
Cultura Natalia Castro guanya el Premi Anagrama d'assaig del 2025 per «La fiesta del fin del mundo»
-
Cultura Torna La Gossa Sorda? El grup valencià reviscola deu anys després