Centenars de milers de persones seguien en directe la roda de premsa del capità blaugrana des de diversos canals de la plataforma. Només Piqué ja va arribar a una quota de 165.000 persones, que interactuaven amb el capità blaugrana i deixaven la seva opinió al xat, una eina que forma part de manera intrínseca de Twitch i dels streamers. "No tinc cap problema en donar explicacions", reiterava el català, que es va passar una hora responent preguntes de periodistes i parlant directament a la seva audiència. Qui donava pas era ell, qui tenia el control de la situació i de la comunicació era ell; tot passava per ell. És una situació que es viu cada dia i des de fa anys en el món de Twitch: la diferència, en aquest cas, ha estat el canvi de protagonista, que no era el primer cop que usava la plataforma.
No era Ibai Llanos -qui, per cert, va reaccionar en directe la roda de premsa de Piqué i va aplegar 120.000 persones més-, ni AuronPlay, ni cap altre dels creadors de contingut més reconeguts del panorama estatal, que tenen l'audiència acostumada a veure'ls en aquest format sense filtres i en interacció permanent. El capità blaugrana, però, trenca una llança en favor d'aquest nou sistema comunicatiu -ell mateix és inversor i propietari en el sector, amb Ibai- i obliga tots els mitjans de comunicació esportius clàssics a seguir-lo per una via no convencional per a ells. La mesura no és cap improvisació: Piqué sap en quin terreny juga, quines són les regles i com estableix el seu mateix territori.