Els cinemes Lauren de Gràcia, ubicats al carrer de Bailén de Barcelona, han tancat les seves portes aquest dijous. En un comunicat al seu web, la cadena n'informava el mateix dia del tancament i lamentava fer-ho "tan inesperadament i quasi sense previ avís".
Lauren agraeix la "confiança i fidelitat" dels espectadors durant els darrers anys i destaca que el grup manté obertes les sales de Lauren Universitat, al carrer de Pelai, i de Lauren Horta, al passeig de Maragall de la capital catalana.
Tanquen els cinemes Lauren de Gràcia a Barcelona
La cadena manté les sales del carrer de Pelai i del passeig de Maragall
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
-
Publicat el
23 d’agost de 2013 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Cultura
La Universitat de Perpinyà es fa enrere i mantindrà el màster de català
-
Cultura
«A Catalunya tenim dones artistes fantàstiques, però no es programen»
-
Cultura
Grafitejar el trens: una dosi d'adrenalina cada cop més perseguida i poc entesa
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 de maig
-
Cultura
Collboni anuncia tres nous monuments a Barcelona: a Cerdà, a Mercury i Caballé i a l'emprenedoria
-
Cultura
«Wherther» al Liceu: entre el debut d'Anduaga i la reflexió sobre el romanticisme
