Els cinemes Lauren de Gràcia, ubicats al carrer de Bailén de Barcelona, han tancat les seves portes aquest dijous. En un comunicat al seu web, la cadena n'informava el mateix dia del tancament i lamentava fer-ho "tan inesperadament i quasi sense previ avís".
Lauren agraeix la "confiança i fidelitat" dels espectadors durant els darrers anys i destaca que el grup manté obertes les sales de Lauren Universitat, al carrer de Pelai, i de Lauren Horta, al passeig de Maragall de la capital catalana.
Tanquen els cinemes Lauren de Gràcia a Barcelona
La cadena manté les sales del carrer de Pelai i del passeig de Maragall
ARA A PORTADA
-
Sánchez anuncia en plena tempesta que presentarà els pressupostos pel 2027 Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
La Guàrdia Civil apunta que la trama del PSOE tenia com a «objectiu final» protegir Pedro Sánchez Lluís Girona Boffi
-
-
Illa marca distàncies amb els escàndols del PSOE: «El meu partit, el PSC, està lliure de corrupció» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
23 d’agost de 2013 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Cultura
Coses del juny (I)
-
Cultura
Barcelona ofereix més ajudes per reformar ateneus, teatres i espais de cultura popular
-
Cultura
Club Social Carme: el «Tiny Desk» a la catalana ja és una realitat
-
Cultura
Rolling Stones, 50 anys del mal rotllo
-
Cultura
«La Balanguera» sona a tot Mallorca en commemoració dels cent anys de la versió musicada
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i a Catalunya: 30 i 31 de maig
