C. Tangana va generar una enorme polèmica amb la imatge promocional de Yate, cançó que va publicar aquest agost. La fotografia, on se'l veia en un iot envoltat de noies famoses, va ser qualificada de "masclista" per molts usuaris.
La imatge, a més a més, també va provocar les crítiques d'algunes influencers. María Pombo, per exemple, s'hi va posicionar en contra després que una seguidora li preguntés que en pensava. "Crec que amb això, concretament, ha caigut en un "bàsic" com molts altres artistes de reggaeton. Un home en un iot i moltes dones al seu voltant com a sinònim d'èxit. Aquesta foto, a mi personalment, em fa MANDRA. També crec que molta gent que és aquí té un discurs a les xarxes molt diferent del que transmet aquesta foto", responia.
Ara bé, com va sorgir la imatge? Va ser planejada? Segons ha revelat Hiba Abouk, una de les actrius que hi apareix, la fotografia va ser totalment espontània. A més a més, ha assegurat que troba "ridícul" que la imatge generés polèmica. Aquestes han estat les seves declaracions en una entrevista a El País: "Érem un grup d'amics i i amigues estàvem celebrant que a un bon company li va de puta mare. La foto no estava pensada, va sorgir: ‘va noies ens farem una foto aquí totes’. I així va ser. Totalment natural. Què volien? Que ens poséssim un burca per a posar?"
[plantillagent]
Una actriu revela la veritable història de la foto del iot de C.Tangana
El cantant va crear una enorme polèmica amb la imatge a les xarxes, on molts usuaris el van acusar de masclista
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2021 a les 12:06
Et pot interessar
-
Cultura «En llengua, Barcelona pot acabar com Perpinyà»
-
Cultura Petició de declaració d'espoli: un nou recurs per frenar el trasllat de les pintures de Sixena
-
Cultura Pesillà de la Ribera s'omple per batre el rècord de la sardana més multitudinària de la història
-
Cultura Descobertes unes pintures amagades durant 27 anys a la capella Gitana de la presó de la Model
-
Cultura La premsa valencianista (1837-1977)
-
Cultura L'Aragó retira els tècnics del MNAC mentre insisteix en la documentació de les obres de Sixena