C. Tangana va generar una enorme polèmica amb la imatge promocional de Yate, cançó que va publicar aquest agost. La fotografia, on se'l veia en un iot envoltat de noies famoses, va ser qualificada de "masclista" per molts usuaris.
La imatge, a més a més, també va provocar les crítiques d'algunes influencers. María Pombo, per exemple, s'hi va posicionar en contra després que una seguidora li preguntés que en pensava. "Crec que amb això, concretament, ha caigut en un "bàsic" com molts altres artistes de reggaeton. Un home en un iot i moltes dones al seu voltant com a sinònim d'èxit. Aquesta foto, a mi personalment, em fa MANDRA. També crec que molta gent que és aquí té un discurs a les xarxes molt diferent del que transmet aquesta foto", responia.
Ara bé, com va sorgir la imatge? Va ser planejada? Segons ha revelat Hiba Abouk, una de les actrius que hi apareix, la fotografia va ser totalment espontània. A més a més, ha assegurat que troba "ridícul" que la imatge generés polèmica. Aquestes han estat les seves declaracions en una entrevista a El País: "Érem un grup d'amics i i amigues estàvem celebrant que a un bon company li va de puta mare. La foto no estava pensada, va sorgir: ‘va noies ens farem una foto aquí totes’. I així va ser. Totalment natural. Què volien? Que ens poséssim un burca per a posar?"
[plantillagent]
Una actriu revela la veritable història de la foto del iot de C.Tangana
El cantant va crear una enorme polèmica amb la imatge a les xarxes, on molts usuaris el van acusar de masclista
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2021 a les 12:06
Et pot interessar
-
Cultura Un manifest contra el trasllat de les obres de Sixena aplega més de 10.000 persones
-
Cultura Mor Fèlix Martí, un «diplomàtic sense Estat»
-
Cultura De «Perdóname» a «Resistiré»: les cançons més mítiques del Dúo Dinámico
-
Cultura Mor Manuel de la Calva, cantant català i membre del Dúo Dinámico
-
Cultura Un cinema català rep un premi a millor sala d'Europa
-
Cultura «La literatura catalana s'ha evadit molt de la realitat»