La caixa de Pandora la va obrir el Grup Prisa que dijous passat va presentar un benefici net de 27,22 milions d'euros en els sis primers mesos de l'any, el que suposa una caiguda del 68,7% pel que fa al mateix període del passat exercici, en informar la companyia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
Pel banc inversor una de les situacions més febles i delicades la pateix Telecinco, per qui vaticina una baixada del 46% en el segon trimestre, dotze punts pitjor que el mercat.
Pel banc inversor una de les situacions més febles i delicades la pateix Telecinco, per qui vaticina una baixada del 46% en el segon trimestre, dotze punts pitjor que el mercat.
Pel que fa Antena 3, Credit Suisse calcula que les seves vendes només experimentaran un descens del 27%, set punts millor que la mitjana. L'avantatge serà l'eliminació de la publicitat a la televisió pública. Si es donés el cas, Telecinco registraria el 2010 amb el 12% i Antena 3 amb el 11% dels ingressos publicitaris addicionals.
El 2008, segons l'últim informe de la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT), Telecinco fou la cadena que més diners va ingressar per publicitat, amb 646,1 milions d'euros; la caiguda fou d'un 12%. La va seguir Antena 3, amb 576,4 milions i un descens del 17,8%. A continuació, RTVE va tenir unes vendes de 493,7, descomptat el patrocini i la televenda. Cuatro es va quedar en 272,5 milions i La Sexta en 131,8 milions.